Powered By Blogger

mandag 1. november 2010

Nykjolen på og luene

 

kjole 002

Lille prinsesså me kjolen på,den passet,jippiii,=) sååå søte, var litt i tvil om den ville passe siden jeg brukte en strikkeoppskrift som mønster, tjhiii, mn det gjekk jo helt fint.

Her er luene jeg til nå har laget 57 stk av til nå,utrolig lette å hekle, ca 1t,tar det å lage en lue,de blir jo ganske fine. Aner ikke hvor jeg har mønster ifra,de er så lette at har man først laget en så sitter de.

kjole 039

kjole 040

Her har spisestuebordet blitt forvandlet til hobbybord,hobby rommet får seg nemlig en liten makeover, og det trengs skal jeg si dere for der inne er det ike mulig å finne noe som helst, bruker FRUFLY sin liste for å komme meg gjennom sorteringen, mn det tar tid for det er jo så mye annet man og vil gjør på. Men må nok bite tenna sammen og bli ferdig i løpet av denne uken, er jo snart jul har jeg hørt =) =)

Ha en strålende mandag, det skal jeg

klemmer fra monsol

2 kommentarer:

  1. Fatet under var et kunstverk med sprekk og det hele;)
    Prinsessa så fin ut i kjolen, så denne blir nok en favoritt; praktisk med slike plagg man kan ha genser under.
    Luene så herlige ut, lette og flotte!
    Nyt novemberdagen og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Herlig kjole og hekleluene var stilige!
    Ha en fortsatt fin uke! Klem!

    SvarSlett