Powered By Blogger

søndag 31. oktober 2010

GLASSFAT

Tørket litt støv idag og da fikk jeg lyst til å vise frem dette glassfatet jeg laget til min mann,som dere ser så er det en stor sprekk iglasset, jeg gjorde et førsøk på å fikse det men da ble det bare en lang svart strek over hele så den slipte jeg bort og brant det en gang til, da ble sprekken litt større men det gjør ingenting for han ville ha det med sprekk, han kaller det for kunstfatet sitt ,hihi, jeg har laget flere fat, men det var før jeg begynnte å blogge så de har jeg ikke tatt bilde av,skal snart begynne med dette igjen, venter bare på at det skal dukke opp en ovn i huset her.

Ønsker alle som er innom en riktig fin søndag................MONSOL

2 kommentarer:

  1. Fantastisk. Dette fatet finnes det garantert bare et eksemplar av - og ingen kan vel lage et maken heller. Håper ovnen snart dukker opp for jeg vil se mer!

    SvarSlett
  2. Glassfatet ditt var kjempelekkert og veldig orginalt med sprekk i, synes ikke det gjorde noe jeg. Og produktiv er du skjønner jeg...mye på gang! Ønsker deg en ny og fin uke...har du fått pakken i posten nå...? Klem Cille

    SvarSlett