Powered By Blogger

lørdag 6. november 2010

Sjekk ut dette og konkurranse

Jeg er har vært på besøk hos Brodern,han driver ra møbeltapetsering på klepp, han har nettopp lagt ned sin interiørforretning for å bare drive med møbeltapetsering. Derfor har han nå ett restesalg der, masse fine fat,vaser,telysholder og mye mye mer,allan 017

allan 012

svarte,brune og kremfargede trådgardinerog “blondegardiner” disse har  han også som rullegardiner, kjempefine og utrolig billigt.

 

allan 027

Og masse lysestaker,telysholdere, og noen artige runde greier tjhii eg syns de var tøffe, ser dere bildene på veggen, de har jeg malt, de henger også til salgs der.

allan 014

Fater, vinglass mm, telys, glassboller i flere forskjellige str.

allan 010

Ennå mere pynt å stæsj,digre glassfat,og annet nips.

allan 004

Og stoler i hopetall og en aldeles lekker gyngestol.

allan 023

Den er bare lekker,saueskinnet som henger over ryggen er også til salgs, disse hadde han mange av i forskjellige farger, kuskinn i flere farger hadde han også der.

allan 054

Noen bilder var det og.(ikke malt av meg)

allan 026

Dette er gamle vinduer som han har satt speil i, de er bare så kule, digge de altså.

allan 047

Sjekk rammen med speil i, trekt me kuskinn,på gulvet står det en som er trekkt i ett limegrønt og beige møbelstoff, det er bare så kuuuuult. Og  tilslutt må jeg bare vise dere en kjempekul stol og sofa

allan 036

allan 035

allan 039

Fargen på sofaen kom ikje helt frem men mønsteret på den er sjokk sjokk rosa, den må bare sees i virkeligheten, jeg kunne vist dere så mye mer,men for dere som har anledning ta dere en tur innom, butikken hans ligger i underetasjen på kinaresturangen ( for dere som er kjent der da)

OG SÅ KONKURRANSETID:::::

Jeg handlet jo litt jeg også når jeg var der, måtte jo det da =) her er det jeg kjøpte:allan 070

på bildet ser dere: 2 stk brune brett (ett stort og ett lite) mange glasskuler i firskjelige str, 2 stk flotte silkeroser, 2 stk mintgrønne fleecepledd,2 stk kremhvite løpere,den ene ligger på bordet, 2 stk kremhvite brikker,3stk glassboller (forskjellig str) 1 stk telysholder i sølv, 3 stk brune telysholdere, 2 stk svarte telysholdere m no glass stæsj på,og 3 stk forskjellige pyntesnorer med perler og skjell  på trur det er 5 m på hver, har ikke målt ennå. OG nå vil jeg at dere skal gjette hva jeg betalte for dette =) =) =) OG den som gjetter riktig eller kommer nærmest VINNER DETTE:

allan 071

Så nå er det bare å gjette folkens.

er det flere med likt svar blir det trekning og den er 1.12.2010.

Lykke til  klem fra monsol

8 kommentarer:

  1. Så mye flott du har fått tak i!!! Må definitivt ta meg ein tur te han ja.......
    Eg tror at du har betalt 200 kr for dette!

    SvarSlett
  2. Tenker du har gjort et kupp og betelt 265 kr;)

    Uansett, ha ei flott helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Ooo, vanskelig! Jeg tipper 398! Jepp, and I'm sticking to it! :P

    SvarSlett
  4. Dette kan være en liten luring, for her kan du ha gjort ett aldri så lite kupp... Selv om jeg er sikker på at du har fått dette til en skikkelig ekstrapris, så tror jeg kanskje du har måttet gi ca. 450,- for alt sammen. Fortsatt god søndag!

    Ps.;Ang. gjesteboken min, så blir det hvit skrift i de mørke feltene når du skriver i dem. Måtte teste nå selv for å være sikker på at den virket...

    SvarSlett
  5. Ååå så spennende da, veldig vanskelig å gjette da, men regner med at du har fått en god pris, 250,- tar jeg sjansen på da. Ha ei fin fin uke...Klem

    SvarSlett
  6. Jeg går for 330 kr, og med den tippinga vinner jeg selvsakt ;)

    Liten giveaway inne hos meg også ;)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  7. Oj, ikke lett å gjette...men kanskje 250 kroner??

    SvarSlett