Powered By Blogger

torsdag 16. september 2010

Vil du være med å få gaver ???

 

hobby 5 018

Se så flotte ting jeg har fått i posten =) det er gaver på vandring fra Bestemor Drillo =)

Et nydelig blomsterkort med rosa peoner på, 2 søte figurer, fisker og en flott fiskerkone har han =)

de skal få bo i den lille peishyllen, der var de så fine, og et metallskilt med fin tekst,er bare så glad i disse skiltene

de skal få plass på veggen i byslaget når det er ferdig malt der, det blir så fint atte.

Har 5 stk skilt til nå, og flere skal det bli =)

Og nå er det min tur til å sende en gave til de 3 første som legger igjen en kommentar på dette innlegget.

OG VET DERE  HVA  JEG GLEMTE IGÅR????

At det går ann sier jeg bare men det er ikke første gangen jeg glemmer det kremt kremt

hobby 5 001 mannen kom hjem med 10 orange og 10 røde roser ???????

Hvorfor i allverden, hva har jeg gjort, eller hva har du gjort?? sa jeg, og han kvitterte med gratulerer med dagen,kjære,

hmmm hva i allverden??? det gjekk ett par timer før jeg fant ut hvorfor “flaut” .

Vi hadde nemlig brullypsdag igår, =) går det virkelig ann å glemme sånt.

vel det gjør visst det tjhiii .

En riktig god kveld til dere alle so tar turen innom her og har dere lyst til å være med på gaver på vandring

så legg igjen en kommentar så får du og en overraskelse i posten, kjempegøy =) =)

KLEM FRA MONSOL

10 kommentarer:

  1. Kjempe fine gaver du har fått. Blir nok veldig fint når du får opp de tøffe skiltene :)Gratulerer med brullups dagen :)

    SvarSlett
  2. Koselig at du likte gaven!
    Gratulerer med bryllupsdag!! Glemme det gjør vi alle innimellom og når man blir så gammel som jeg glemmer jeg noe hele tiden!!!! Klem og god søndag!!

    SvarSlett
  3. ;-)))
    Glemme bryllupsdag er du ikke alene om! Har gjort det flere ganger og blir like flau hver gang! Ha det godt!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med vel overstått bryllupsdag =)
    Og så koselig at mannen kom hjem med roser! Det gjorde min sin her om dagen også =)

    SvarSlett
  5. Neimen, så koselig at jeg var en av de som får gave fra deg!
    Tusen takk, søte du =)

    Har du en mailadresse jeg kan sende adressen min til kanskje? =)

    Ha en superduper onsdagskveld!

    SvarSlett
  6. Kjære Monsol !
    Jeg tekte meg ikke om da jeg kommenterte innlegget ditt og jeg vil be om at du tar nestemann på lista di slik at det ikke blir de samme som får pakker!! Ha en nydelig kveld! Klem!

    SvarSlett
  7. Du verden som jeg kjente meg igjen...jeg har greid å glemme bryllupsdagen opp til flere ganger jeg...kremt, så du er nok ikke alene om akkurat det. Gaver på vandring høres spennende ut. Ha en deilig og kreativ høstuke....
    Klem Cille

    SvarSlett
  8. Hei =)
    Tusen takk for koselig hilsen og gratulasjon! Og for at du vil være med på give-awayen min ;)

    Ønsker deg en fantastisk søndag!

    SvarSlett
  9. Heisann - takk for kommentar og tips hos meg! Skal se hva jeg kan få til. Fin fredagskveld!

    SvarSlett
  10. Hihi, så flink mann du har som husket på det!! Gratulerer med bryllupsdagen =) Takk for bestillingen hos meg. Jeg finner ikke noe mail adresse på siden din her, så kanskje du kan maile meg på saligelavendel@yahoo.com så mailer jeg deg tilbake =) Husk gjerne å få med adressen det skal sendes til.Kos deg videre med dagen!!

    SvarSlett